Здравейте колеги, имам следния проблем с 155 - 2.5TD: Днес напълних с фреон- като е на градуси изобщо не включва компресора,само като е на LO като му доиде на акъла включва за известно време изключва, абе прави каквото си иска.Някой дали е имал подобен проблем? и евентуално как го е решил ?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Проблем с климатроника
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от madjara Покажи съобщениеЗдравейте колеги, имам следния проблем с 155 - 2.5TD: Днес напълних с фреон- като е на градуси изобщо не включва компресора,само като е на LO като му доиде на акъла включва за известно време изключва, абе прави каквото си иска.Някой дали е имал подобен проблем? и евентуално как го е решил ?
Мери ли коректно външната температура?
-
Първоначално публикувано от Alexanderbb Покажи съобщениеПускаш му една автодиагностика и гледаш какво ще покаже за датчиците и таблото за управление
Т.е. подскажете на човека де
Comment
-
Според мен е единствения вариант ако не иска да си разглобява цялото табло превантивно. Има го в мануала в ел. часта. Таблица стъпка по стъпка какво да се натиска и какво трябва да излезе на дисплея като резултат. И хваща безпроблемно всички повредиAlfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
Peugeot 508 RXH 02.2013
Comment
-
Използвам темата на колегата, за да питам :
Колко точно фреон трябва да събере системата, за да работи нормално (климатроник на 1.8 8v) ?
На етикета от завода е маркирано количество 0.70кг, но има някакво разминаване с реалността май, или аз не схващам нещата (коет' е нормално де).
При последната профилактика на климатроника, според данните на сервиза, системата би трябвало да се зареди с 0.95кг фреон, + маслото. И наистина, толкова се събра без никакви аномалии. Всички тестове на системата бяха отлични в последствие, сега духа доста по-студено от преди (източеното количество фреон беше точно 0.750кг).
На кое от двете твърдения да вярвам, и може ли в случай, че системата е препълнена, да прецакам климата ?
И ако е така, предполагам трябва да ида да си вземат обратно тия 200гр фреон и да си ми върнат кинтите ...
Благодаря предварително, и се извинявам на колегата за намесата в темата му !
Comment
-
Първоначално публикувано от Alfa User Покажи съобщениеИзползвам темата на колегата, за да питам :
Колко точно фреон трябва да събере системата, за да работи нормално (климатроник на 1.8 8v) ?
На етикета от завода е маркирано количество 0.70кг, но има някакво разминаване с реалността май, или аз не схващам нещата (коет' е нормално де).
При последната профилактика на климатроника, според данните на сервиза, системата би трябвало да се зареди с 0.95кг фреон, + маслото. И наистина, толкова се събра без никакви аномалии. Всички тестове на системата бяха отлични в последствие, сега духа доста по-студено от преди (източеното количество фреон беше точно 0.750кг).
На кое от двете твърдения да вярвам, и може ли в случай, че системата е препълнена, да прецакам климата ?
И ако е така, предполагам трябва да ида да си вземат обратно тия 200гр фреон и да си ми върнат кинтите ...
Благодаря предварително, и се извинявам на колегата за намесата в темата му !Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
Peugeot 508 RXH 02.2013
Comment
-
Еми ... аз затова започнах да се чудя ... иначе, както казах, всичко работи нормално и системата духа доста студено - с предното количество не можеше да постигне толкова ниска температура.
Т.е. съвета ви е да ида да си ми източат тия 200гр в повече ?
Comment
-
Съвета ни е да погледнеш за какъв фреон ти е системата и какъв са ти сипали. Както правилно отбеляза колегата по-нагоре ако е за R12 може и да събира първоначално повече но пък е изненадващо от къде са намерили R12 да ти налеят (той вече е отписан като не екологичен).Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
Peugeot 508 RXH 02.2013
Comment
-
Системата е за R134 и досега е доливана само с такъв.
Днес изтеглихме 200гр фреон - климата пак духа доста студено, и съм спокоен вече.
Извинявам се за замърсяването на темата още веднъж !
Comment
-
Няма какво да се извиняваш колега, това е полезно за всички. На мен са ми много странни тези сервизи..., гледат лепенката под капака, която е залепена от производителя, там пише едни стойности, но те си вярват на машината...?!Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92
България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!
Comment
-
Мда, накрая се оказа, че и в тяхната база данни пише 700гр, но трябва да се цъкне още едно бутонче просто
Както и да е - поне бяха коректни (както за много други неща до сега де) и оправихме нещата бързо и лесно.
Но да си знаете - ако системата е оригинално със фреон R134, значи събира макс 750гр с маслото и т.н. Старата система (с R12) събира 950гр, но ако е преправяна за новия фреон мисля, че пак не трябва да се слага над 750гр.
След профилактитката на системата обаче (филтриране на фреона, добавяне на масло, вакуумиране и т.н.), климата започна да духа осезаемо по-студено - въпреки че количеството фреон в крайна сметка се запази същото.
25лв ми струваше на мен самата операция - без цената на фреона - препоръчвам на всички да я направят, ако скоро не е минавал профилактика климатика!
Comment
Comment